onsdag 20 juli 2011

The Beginning of the End

Nääää! Det här är faktiskt bara början. Denna blogg ska mest tillägnas sömnad, för en som är superny d.v.s jag.
 Jag tänkte vara ärlig från början med att säga att jag har blivit utvald som ambassadör för PFAFF, vilket innebär att jag har tillgång till en helt ny maskin som jag kan utvecklas med. Därigenom så vet ni vad det handlar om, om PFAFF nämns extra mycket. Det kan iof också bero på att jag inte alltid har full koll på vad jag säger, så samma sak kommer gärna ut alldeles för många gånger. Meningen är dock inte att göra reklam utan att visa hur jag använder maskinen och hur nedrans bra den är haha.
 Detta är alltså jag, en 20-någonting (prick faktiskt) drömmare som tänker att hon kan få fram något fint med nål, tråd och en vit maskin, välkommen!





TTFN
-Josefine

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar